Taisyklės, sąlygos ir pristatymas

1. BENDROSIOS NUOSTATOS

1.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau „Taisyklės“), jas patvirtinus Pirkėjui (perkant prekes pažymėjus varnele jog sutinkate su „www.leleko.lt“ taisyklėmis), yra šalims privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės bei pareigos, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei kitos su prekių pirkimu – pardavimu „www.leleko.lt“ elektroninėje parduotuvėje (toliau – Parduotuvė) susijusios nuostatos.

1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus.

2. ASMENS DUOMENŲ APSAUGA

2.1. Bet kokia informacija, kuri yra susijusi su asmens duomenimis ir kuri yra užregisruojama Parduotuvėje, laikoma slapta ir neviešinama.

3. PIRKĖJO TEISĖS

3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes Parduotuvėje šių Taisyklių nustatyta tvarka.

3.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties, sudarytos su  Parduotuve, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu (elektroniniu paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo šios sutarties sudarymo dienos.

3.3. Taisyklių 3.2. punkte numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo Pirkėjo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat jei ji nebuvo naudojama.

3.4. Pirkėjas privalo laikytis kitų Taisyklėse bei Lietuvos Resbulikos teisės aktuose nustatytų reikalavimų.

4. PIRKĖJO ĮSIPAREIGOJIMAI

4.1. Pirkėjas privalo sumokėti už prekes ir priimti jas šių Taisyklių nustatyta tvarka.

5. PARDAVĖJO TEISĖS

5.1. Jei Pirkėjas bando pakenkti Parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti jam galimybę naudotis Parduotuve arba išskirtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo registraciją.

5.2. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas nesumoka už prekes per 1 (vieną) darbo dieną.

6. PARDAVĖJO ĮSIPAREIGOJIMAI

6.1. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į jam priklausančią asmeninę informaciją, nurodytą Parduotuvės registracijos formoje, neatskleisti gautų duomenų trečiosioms šalims, išskyrus Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus atvejus.

6.2. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes jo nurodytu adresu Taisyklių 8 punkte nurodytomis sąlygomis.

6.3. Pardavėjas, dėl svarbių aplinkybių negalėdamas pristatyti Pirkėjui užsakytos prekės, įsipareigoja pasiūlyti analogišką ar kiek įmanoma savo savybėmis panašesnę prekę. Pirkėjui atsisakius priimti analogišką ar savo savybėmis panašiausią prekę, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 3 (tris) darbo dienas, jeigu buvo atliktas išankstinis apmokėjimas.

7. PREKIŲ KAINOS, APMOKĖJIMO TVARKA IR TERMINAI

7.1. Prekių kainos Parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais su PVM.

7.2. Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš šių būdų:

7.2.1. Apmokėjimas naudojantis elektronine bankininkyste – tai išankstinis apmokėjimas pasinaudojant Pirkėjo naudojama elektroninės bankininkystės sistema. Pirkėjas, norėdamas pasinaudoti šia apmokėjimo forma, turi būti pasirašęs elektroninės bankininkystės sutartį su vienu iš mūsų puslapyje nurodytų bankų. Mokant už prekes šiuo būdu, Pirkėjui elektroninės bankininkystės sistemoje sugeneruojamas mokėjimas pagal jo apmokamą užsakymą. Atsakomybė už duomenų saugumą šiuo atveju tenka atitinkamam bankui, kadangi visos piniginės operacijos vyksta banko elektroninės bankininkystės sistemoje. Bankiniai mokėjimai Parduotuvėje vykdomi per www.montonio.com elektroninių mokėjimų sistemą.

7.3. Atsiskaitydamas Pirkėjas įsipareigoja sumokėti prieš atsiimdamas prekes. Minėtaisiais atvejais, tik gavus apmokėjimą už prekes pradedamas formuoti prekių siuntinys ir pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo terminas.

8. PREKIŲ PRISTATYMAS

8.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti prekių pristatymo vietą bei kontaktinio telefono numerį.

8.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

8.3. Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas (pašto, kurjerių tarnyba).

8.4. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes Pirkėjui laikydamasis prekių aprašymuose nurodytų terminų. Šie terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo klausimus.

8.5. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

8.6. Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės.

8.7. Tuo atveju, kai Pirkėjas, remdamasis Taisyklių 4.2. punktu, atsisako pirkimo – pardavimo sutarties, jam tenka pareiga apmokėti visas tiesiogines prekių grąžinimo Pardavėjui išlaidas, vadovaujantis aukščiau pateiktoje lentelėje nurodytais transportavimo įkainiais. Šių Pardavėjo išlaidų suma išskaičiuojama iš grąžintinų Pirkėjui už prekę(-es) sumokėtų pinigų. Jeigu įskaitymas nepadengia viso Pardavėjo reikalavimo, t.y. Pardavėjo patirtos prekių grąžinimo išlaidos viršija grąžinamos(ų) prekės(-ių) vertę, Pirkėjas įsipareigoja per 15 dienų sumokėti Pardavėjui likusią sumą.

8.8. Detalesnė informacija, susijusi su prekių pristatymu, pateikiama Parduotuvės tinklapyje (žr. Informacija – Prekių pristatymas).

8.9. Atsiimant prekes Parduotuvės buveinėje, prekes būtina pasiimti per 3 darbo dienas, po pranešimo jog prekės jau paruoštos, gavimo.

9. PREKIŲ KOKYBĖ IR GRĄŽINIMO SĄLYGOS

9.1. Pardavėjas neatsako už tai, kad Parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo monitoriaus ypatybių.

9.2. Brokuotas ar nekokybiškas prekes Pirkėjas gali grąžinti per 7 kalendorines dienas nuo prekės gavimo datos pranešęs apie tai Pardavėjui raštu, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį.

9.3. Už grąžinamas prekes sumokėti pinigai grąžinami per 30 dienų nuo rašto gavimo dienos.

9.4. Pirkėjas privalo apmokėti grąžinimo išlaidas, jei patiekta prekė atitinka užsakyme nurodytą (t.y. jei Pirkėjas gavo tokią prekę, kurią ir užsisakinėjo). Grąžinimo išlaidas Pirkėjas apmoka net tuomet, kai prekė buvo pristatyta nemokamai.

9.5. Jei prekę Pirkėjas gavo su defektu arba kuri siuntimo metu buvo pažeista, Pardavėjas minėtą prekę apkeis (arba jei neįmanoma apkeisti – grąžins pinigus), ir kompensuos grąžinimo išlaidas.

10. ATSAKOMYBĖ

10.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia registracijos formoje tikslių duomenų, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius.

10.2. Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei Parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie Parduotuvės naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.

10.3. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.

10.4. Jei Pardavėjo Parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų tinklapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.

10.5. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai tiesioginius nuostolius.

11. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

11.1. Ši sutartis įsigalioja nuo prekių apmokejimo momento.

11.2. Šios taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.

11.3. Šių taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.

11.4. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta teismine tvarka pagal Pardavėjo buvimo vietą.

PRISTATYMAS IR GRĄŽINIMAS

Internetinėje parduotuvėje www.leleko.lt prekes galite užsisakyti bet kuriuo paros metu, bet kurią savaitės dieną. Užsakydami prekes, galite pasirinkti patogiausia Jums prekių pristatymo būdą: prekes galime pristatyti Jums į namus arba galite atsiimti vietoje.

Prekių pristatymo kaina visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje priklauso nuo Jūsų perkamų prekių svorio ir vertės. Ši kaina yra pateikiama, atliekant užsakymą. Prekės pristatomos nurodytu adresu arba į kitą pirkėjui patogią vietą. Šiuo metu pristatymas galimas tik Vilniuje.

Prekių pristatymas užtrunka nuo 2 iki 4 darbo dienų nuo Jūsų apmokėjimo ir pinigų įskaitymo į Rezultatai, UAB sąskaitą.

Skubus užsakymas vykdomas parašius mums į elektroninį paštą info@leleko.lt (paslauga vykdoma tik Vilniuje)

Priimdamas prekes, pirkėjas privalo patikrinti siuntos komplektacią ir pristatytų prekių buklę. Priėmus prekes ir pasirašius siuntos pristatymo dokumentus be pastabų, laikoma, kad pakuotėje esantys daiktai yra tvarkingi, siunta pristatyta tvarkingai ir nei viena santykio šalis pretenzijų dėl siuntoje esančių prekių neturi. Jums neatlikus šių veiksmų, mes neprisiimame atsakomybės dėl:

  1. prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas;
  2. prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.

Prekių, kurių svoris yra didesnis nei 30 kg, pristatomos tik iki gavėjo namo.

Pristatymo metu pirkėjas privalo pateikti asmens tapatybę įrodantį dokumentą. Jeigu atsiimantis prekes asmuo neatitinka mūsų turimų duomenų apie užsakovą, arba jeigu išaiškėja, kad registracijos svetainėje metu buvo pateikti melagingi ir neatitinkantys tikrovės duomenys, arba atsiimantis prekes asmuo dar nėra sulaukęs 16 metu amžiaus ir pristatymo metu nėra įgijęs teisinio veiksnumo, mes turime teisę atsisakyti pristatyti prekes užsakovui be jokių teisinių pasekmių. Mes neatsakome už duomenų įvedimo metu padarytas klaidas ar netikslumus, todėl rekomenduojame itin kruopščiai užpildyti ir pakartotinai patikrinti savo registracijos duomenis ir prekių pristatymo adresą.

UŽSAKYTŲ PREKIŲ PRISTATYMO VĖLAVIMAS:

Mes darome viską kas yra įmanoma, siekdami užtikrinti, savalaikį užsakytos ir apmokėtos prekės pristatymą. Tačiau pristatymo vėlavimo atvejai gali pasitaikyti ir dėl nuo mūsų nepriklausačių ar dėl nenumatytų aplinkybių. Nei “leleko.lt”, nei mūsų nominuotas siuntėjas arba vežėjas negali visiškai pilnai užtikrinti to, kad pirkinys pasieks Jus būtent per iš anksto numatytą pristatymo laikotarpį. Taip pat mes neprisiimame atsakomybės už jokias pasekmes, kurias gali sukelti prekės pristatymas vėliau

negu mūsų puslapyje nurodytas standartinis pristatymo laikotarpis. Visa nuostolių ar žalos rizika dėl prekių pristatymo datos ir laiko prisiima pirkėjas.

GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS

14 dienų apsispręsti (išskyrus maisto produktus ir bilietus į renginius)

Bet kurią, internetu įsigytą “Leleko” prekę, išskyrus maisto produktus ir bilietus į renginius, per 14 dienų nuo užsakymo gavimo galite grąžinti ir atgauti už prekę sumokėtus pinigus net nenurodant jokios priežasties.

Per 14 dienų nuo prekės pristatymo dienos bet kurį, Išskyrus maisto produktus ir bilietus į renginius, pirkinį Jūs galite:

  1. Keisti į kitą dydį ar kitą modelį. Galima keisti tiek į pigesnę, tiek į brangesnę prekę negu pirkote. Permoką grąžiname Jums į sąskaitą, o trūkumą galima apmokėti keičiamos prekės pristatymo metu. Pirkimo metu panaudotas nuolaidos kodas prisitaikys ir keičiamai prekei. Rekomenduojame kuo skubiau rezervuoti prekę į kurią norėsite pakeisti el.paštu info@leleko.lt . Pakeisdami prekę kurjerio paslaugas apmoka klientas!
  2. Susigrąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Grąžinus prekę, pinigai grąžinami 1 – 5 darbo dienų laikotarpyje nuo grąžintų prekių priėmimo dienos. Transporto išlaidos nėra grąžinamos. Jeigu už prekę mokėjote nuolaidos kuponu, tai grąžinamas kuponas, bei papildomai sumokėta suma.

Prekės grąžinimo / keitimo sąlygos

Keičiamos arba grąžinamos prekės turi atitikti šiuos kriterijus:

1 .Prekė negali būti devėta ar kitaip naudota, ji turi būti nesugadinta ir nepraradusi savo vertės.

2. Grąžinamos prekės turi būti su etiketėmis.

3. Privaloma susisiekti mūsų įmonės elektroniniu paštu.

Prekes siųskite registruotu paštu arba paštomatais (tuomet paštas išduos jums siuntos numerį, pagal kurį galėsite matyti, kada siunta atkeliaus pas mus, bei galėsite surasti siuntą jeigu ji pasimestų. Už neregistruotos siuntos dingimą neatsakome )

Jeigu kils neaiškumų susisiekite su mumus el. paštu info@leleko.lt

Aktai reglamentuojantys prekių grąžinimą:

Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“.

Tinkamos kokybės prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 1 dalimi;

Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. P. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse – http://www.vvtat.lt/index.php?470187665) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/